helvete alltså

nu sitter jag här hemma och är helt ledig.. som jag alltid är på onsdagar (fett skönt )
det här är nog mitt första "serigösa" blogg inlägg, så får väll se hur länge detta håller. fattar inte igentligen varför man bloggar... men det är väll någon jävla fix idé någon dum människa har kommit på, så de är väll bara haka med strömmen :P

i helgen har det hänt en hel del roliga och mindre roliga saker,
i fredags så hängde jag bara med chrille claz danne martin och tove gjorde inte allt för mycket busade inne på oljan osv, så gick inte och la mig förrens vid 3 snåret och skulle upp och jobba dagen efter halv nio! (riktigt lyckat)
efter jobbet var det bara åka hem och göra sig i ordning för agge skull ha tjejkväll hemma hos henne, det var riktigt lyckat faktiskt. vi körde jag har aldrig och sprit spelet, sen så drog vi hem till chrille som bodde några lägenheter där ifrån... där det var några styckna som kolla på tv typ, riktigt segt vart det! men sen efter ett tag så blev de lite mer drag men synd bara att vi inte stannade hemma hos agge hela kvällen hade blivit så mycket roligare faktiskt..
kom hem runt 3-4 snåret sen var det bara upp och jobba klockan halv elva. seg som fan så pallrade man sig upp för att bege sig till jobbet.
sen så efter jobbet drog jag ut med linnea agge tove och amanda riktigt trevligt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: daniel

Jag vill också vara ledig varje onsdag..

2007-11-21 @ 12:45:59
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!