jävlar..

Idag har jag fått tummen ur arslet och börjat plugga! för första gången på detta läsår jag pluggar hemma.(stolt)
jag gjorde klart de mesta som jag har legat efter med! blev iaf klar med mitt säljsamtal så nu återstår bara min cv och praktikrapport..

som sagt i dag/kväll har jag pluggat, sen så drog jag ut för att möta akho niklas och nils (länge sen man träffade nils och akho). Efter jag hade mött upp dem så drog vi till willys för att möta upp chrille danne martin och agge o elin så stod där ett tag. (riktigt segt faktiskt) 30 min senare så drog dom flesta hem så jag niklas och nils drog till akho å käkade pepparkakor och "drack" kaffe :)
När klockan blev runt tolv så drog vi ner till nynäsgård för att möta upp nidde som kom från sara, så stod där nere och "hängde" . Blev riktigt kallt efter ett tag:P
Så jag var hemma runt ett inatt också :P

I helgen hoppas jag att de kommer rejält med snö!




image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!