heeelg igen!

ah nu vare f1 länge sen jag skrev .. har fan inte pallat. men nu blire nya tag!

Fredags
drog hem från skolan vid 12 och sov till 5 sen kom tessie hem till mig.. hoppade in i duschen och började fixa i ordning oss.
vi hade planerat att vi skulle käka pizza på arena med de blev helt andra planer!
ist för dra till arena så drog vi hem till några bekanta till Glenn (tessies plas farsa) där blev vi bjudna på öl efter öl efter öl. De var riktigt trevligt må jag säga! sen efter de så drog vi och bowlade med vktr och co, måste säga att det verkligen gick för djävligt dåligt (n)! När vi sen hade bowlat klart så krörde vkrt mig till playan när ädel och janna var! riktigt soft faktiskt.. tog mig en coolshot (godaste shotten i världen). vi sjöng kareoke f1 kul:). sen runt kvart i ett drog jag hem till elin där alla andra var. (agge linnea elin martin danne chrille nidde sara kim chrippe tessie hagberg vktr) .
Jag hade det as kul! första gången jag mådde så bra på fyllan! . sen drog jag hem runt halv 6 tiden. .
Tummen för i fredags!


Lördags
Började dagen med en alvedon och sedan var de bara att sätta sig i bilen för att åka upp och fira morsan som fyllde aah vad hon nu fyllde.. trevligt att träffa släkten iaf..
Efter trippen till morsan så drog jag hem och duschade och fixade för fick nämligen reda på att vi skulle dra till sara lagers 18 års fest!
Så när amanda kom förbi så var det bara att bege sig till lager.. när vi kom dit så vare rätt så drygt väldigt mycket grupperingar.. men det blev bättre med tiden när allaf fick alkohol i kroppen! drog hem rätt så tidigt eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter..
Men även lördagen får tummen upp eftersom den var så händelserik!

Söndag!
Har jobbat mellan halv tio till halv fem.. sen har jag softat framför tvn, jäävligt skönt!..

Kommentarer
Postat av: pel

vare inte då Linnea fick fetaste snefyllan

2011-10-26 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!