bortkommen

Jag vill komma bort jag vill rymma skynda flytta jag vill inte synas. Jag vill bara leva livet som jag drömmer om, vill inte se det som jag ser nu när jag ser mig om. För denna världen blir sämre för varje dag som går så vet ärligt inte hur mycket mer jag förmår, jag är en tänkare och för en sån blir problemen bara hemskare det känns så. Jag har hittat mycket som jag vill ha vänt på, människor tankesett som jag inte får rätt på men har även hittat mycket jag vill ha resept på, hur man kan vara glad när livet bara varit kefft. Så jag får fortsätta leta prova indigrienser och måttstorlekar på olika saker så kanske nått bra men tills dess är jag vilsen i stockholmsstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!