lätt

Har sätt i många olika bloggar att det är väldigt populärt att lägga upp "dagens outfit" "dröm outfiten"., Jag tyckte det verkade vara en rätt intressant sak att göra så tänkte helt enkelt bajta den grejen.

I kväll ska jag hem på middag till farmor och farfar så tänkte ha på mig denna fina outfit som jag fick av mamma och pappa när dom var på en tripp till tyskland. Själva dräckten är skräddarsydd och sitter väldigt slimmat, men det negativa med de hela är att det tar ett tag och sätta på sig den, sen är det en aning svårt att andas i den. Men som det gamla ordspråket lyder " vill man vara fin får man lida pin"




Kommentarer
Postat av: zuttan

U SICK FUCK

2008-07-17 @ 13:20:05
Postat av: rebecca

hahaha, du är ju sjuk. Du skulle nog passa as bra i dem där kläderna (;

2008-07-19 @ 20:53:26
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: Fia

ÅH mitt älsklingsplagg <3

2008-07-26 @ 17:15:35
URL: http://sofiakatarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!