måndag

snö snö snö VACKRA förbannade snö! shit vad glad jag är just nu!

igår var en bra dag till en början! tills dennis dök upp iskolan, de hela slutade med att dennis och sebastian drog ut mig i snön i bara linne ah och såklart byxor och total dränkte mig i den förbannade snön, men som tur var så kom vaktis till undsättning och räddade mig från den kalla/hemska totyren!
efter skolan så drog jag och tove hem till mig å svullade lite framför tvn, sen kom även chrille och claes förbi och tro mig de blev ännu mer svull, för vi beställde pizza fett gott
efter pizzan så drog vi ut och körde runt lite med bilen slutade tyvärr inte som planerat.. claes råkade köra in i en stor sten när han skulle styla lite vilket han inte alls borde ha gjort.
tja de var väll ungefär de som hände igår!

TJU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!