.

tack för du ringde i fredags, nu känner jag verkligen hur jag vill att allt ska bli som de var förut. för oavsätt vad jag har sagt och tyckt om dig så har jag aldrig lyckats släppa dig helt. det har varit helt omöjligt att radera ut ditt namn. men kommer heller aldrig glömma vad du gjorde emot mig, du svek mig det gjorde du, du sårade mig riktigt mycket, men vet att du ångrar dig, men du bevisade ändå att du var en riktig vän för du stannade kvar.
så vill bara säga tack för att du inte gav upp hoppet om mig, för de gjorde jag aldrig om dig, trotts de du har gjort emot mig.
love, du vet vem du är

peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw men vad gulligt:$

2008-10-20 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!