så är det

Just nu sitter jag på en riktigt seg lektion uppe i cp huset. Det är egentligen meningen att vi ska leta reda på en praktikplats som vi ska ha hela nästa terminen, men ist för det så surfar jag och Tessie runt på internet vilket inte är fullt så bra.

Men grejen är den att hitta en praktikplats som man ska ha i ett halvår (som man dessutom ska trivas med)  hittar man inte bara på en lektion utan man måste verkligen leta noga så man blir nöjd! för hur kul vore det om man hamnade som tex städare på mc donalds? Jag vet iaf att jag verkligen inte skulle trivas med att ta hand om någon annans avföring. Nej fyfan jag ska praktisera med djur, så jag hoppas att jag får en praktikplats på kolmården eller skansen.
Ett stort plus är att min kära vännina Therese Abrahamsson känner skansen Jonas så och som dessutom är granne med honom. Så då är det högtid att ta fram dom där hundögonen som alla människor har och smöra lite för honom och jag hoppas även att Therese kan lägga in ett gott ord för mig (även fast det inte behövs).

Men nog om det.. Jag hoppas på jordens undergång!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg, om du har lust =)

2008-09-10 @ 10:21:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!