tja

Just nu sitter jag och tessie hemma hos zuttan af ryd.
Tove står och vänder pannkakor,  tessie försöker sig på robot dans coh moonwalk,(Tro mig ingen vackar syn!) medans seriösa jag sitter och skriver ett meningslöst blogg inlägg.

Idag har jag tove och tessie vart i länna med min glassiga morfar, vi lämnade in min mobiltelefon som än engång inte höll kvaliten som säljaren lovade oss. Men smarta som jag och morfar var så tog vi en försäkring på mobilen så nu får den gå sönder hur mycket den vill de är ändå gratis lagning, fast bara ett år framåt sen får jag faktiskt vara rädd om den..

Nej nu jävlar väntar pannkakorna seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!