en ny bliven grisvegan

jajamen rubriken stämmer, efter den "Stora" chocken om hur grymt grisarna behandlas i sverige, har jag äntligen bestämt mig! kan inte äta gris längre, klara knappt av att äta kött överhuvudtaget längre, mår dåligt av själva tanken att ett djur har behandlats så fruktansvärt illa för att kunna stilla våran förbannade hunger, det svider i mitt hjärta när jag har läst igenom lite hemsidor om hur SVERIGES grisar behandlas, visst visste man att djuren inte behandlas som dem hade kunga kronor på huvudet, men dem ska fan behandlas med respekt! inget djur ska behöva ligga i avförning upp till magen, vara så hungri att de är tvugna att ta till kanabalism tom dö av svält!!

visst fan svider de nu när julen snart är kommen. här är några läckerheter jag måste avstå från framöver

lite godsaker från julbordet:

- Den utsökta julskinkan..
- Dom små men goda prinskorvarna
- Köttbullarna men förhoppningsvis avstår min kära kusin "blandfärsen"

Flott:

- Min älskade vesuvio pizza
- Billys pan pizzor
- Korv m bröd
- Hamburgare på vissa grillar
- Pasta carbonara

Övriga rätter:

- Bacon
- Fläskfile
- Flitastek
- leverpastej som är de godaste pålägget
- skinan på mackan
- TAMEFAN ALLT GOTT SOM KOMMER FRÅN GRISEN:(..


                    SÅHÄR SER DE UT                              SÅHÄR BORDE DE SE UT
 


   

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: NILSSs

Skulle vilja se din kropp om ett halvår utan kött

2009-12-18 @ 02:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!