JA visst.

Tro de eller ej, im back in BASIC!  motherfuuucker!

oj oj oj vad mycket har hänt i mitt liv sen jag bloggade senast!

har jobbat och tjänat pengar, jobbat väldig mycket, har ätit pencilin typ 6 gånger under hela sommaren/hösten, svininfluensan har kommit till sverige, folk har dött av den, folk har dött av vacinet, christian har blivit vuxen och flyttat hemifrån lika så claes, dock inte jag med det är väll ingen förvånad över, färgat håret brunt/svart/brunsvart och klippt mig några gånger,mamma och kai har flyttat ifrån varandra. Morsan har köpt en fett fräch lägenhet på hamngatan som jag tycker mycket om, jag är nybliven singel också..
så mer eller mindre, lever livet som de skas göra, förutom vissa motgångar som stängigt drar tillbaka en till ruta ett igen.
Juste har blivit hälsosammare också, käkar inte alls lika mycket pizza längre vilket jag är jävligt stolt över!

om EXAKT 25 dagar tills jag fyller FUCKIN 20 Systemet ftw! oj i 20 hela år har jag längtat efter denna dag och snart är den kommen tackar och bockar:)

Jaja, nu orkar jag inte blogga mer är på kefft humör så orkar inte! TJAAAAAAAARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!