ready o not

Ready Or Not, Here I Come, You Can't Hide
Gonna Find You and Take it Slowly
Ready Or Not, Here I Come, You Can't Hide
Gonna Find You and Make you want me.

IGår jobbade jag och stod i, efter jobbet drog jag hem och totaldog! softade hemma tills tio typ sen drog jag hem till martin där de var några som satt och kröka, jag själv var den duktiga i sällskapet som inte drack en droppe. Vi drog hem vid typ kvart över tre sen var de bara nannaaaa kuddeen..

Vaknade 11,40 av att min syster kommer in i rummet och frågar om jag har snott hennes bankomat kort, men sneela JAAA jag tar ditt TOMMA BANKOMAT KORT SOM JAG DESSUTOM INTE KAN KODEN PÅ NÄR JAG HAR ETT EGET KORT MED PENGAR PÅ OCH KAN KODEN SNOR UNGE!..  hon fick tårar i ögonen och stängde försiktigt dörren.. kanske var lite hård.. men så går de när man väcker mig!!

Idag ska jag nog skriva och väcka therese/martin och fråga om jag kan sno dibs och leka lite med honom i snön!
Sen ska tove färga håret på mig, efter de blir de vin i mängder och bowling ! BRABRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!