under mitt paraply

som somliga vet så var jag vaken till typ sex i morse och för er som inte vet det så var jag vaken till halv sex, kunde inte av någon konstig anleding. så min natt/morgon gick åt till att porrsurfa, ja tro de eller ej men de gjorde jag. det är helt sjukt hur mycket konstig porr det finns ute på internet men rätt kul var de. tillslut lyckades jag somna.

kl halv tio vaknar jag av att pappa stormar in som en flock elefanter och börjar rota i mina lådor efter min kamera sladd, vafan HALV TIO.. have no mercy. lyckades iaf somna om till kl halv två och fick aaett fantastiskt erbjudande av hanna, hon undrade om vi skulle dra och käka på donken och de gjorde vi. ( som om jag skulle tacka nej till lite(mycket) flottig mc donalds mat!)

JUSTE, nu är mitt liv över i ett halv år typ.. det var de sista desperate housewife för säsongen och de mest sorliga dessutom.. någon dog och de är förmodligen min favorit och visar det sig att de är det så lägger jag dh på hyllan efter 6-7 troga år av mitt liv som jag har lagt ner på den serien..

äsh, wtf nu är det bingen som gäller..

XOXXOXOOXOXOXXOOXOXOXO


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahahha kåtjossan

2009-12-17 @ 01:20:53
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!