bäst föddes bäst

vad gör man.  jag gör verkligen inte ett skit, förutom att sitta här och tycka synd om mig själv och beklaga över hur ont i magen jag har.. jag har haft så tråkigt att jag till och med har tagit massa skit tråkiga bilder på mig själv bland annat och andra skit tråkiga saker, som tex min katt oskar! fyfan vilken tråkigt katt han är.. nu sitter ni säkert och tänker "hur kan hon säga så om sin  egna katt, är hon helt överkörd i sin cellösa hjärna eller?"  och ja det är precis vad jag är. men seriöst det finns absolut ingen tråkigare katt än oskar, det enda han gör om dagarna är att sova äta om han ens orkar det. visst att katter inte har någe vidare meningsfullt liv för det enda dom för gör är att äta sova och sen kan de hända att dom vill busa. men tro mig det är för jobbigt för oskar!
nej nu kände jag att de började spåra ut, nog om min tråkiga katt oskar..

ska nog lägga in en bild på honom så får ni se hur tråkig han är.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!