onsdag

tja denna vecka har ju gått skapligt snabbt.. går bra på praktiken som vanligt, tjockt kul är det iaf:)
eum igår så tänkte jag att jag skulle gå till sjukan för att ta några prover, så gick ifrån praktiken vid fyra för trodde det skulle gå snabbt. men nej så fucking fel man kunde ha..det visade sig att det skulle ta 2 timmar och 15 min-.- så var tvungen att be tove dra ner till expert och hämta mina nödvändiga saker som jag hade lämnat där.
så man undrar ju egentligen vad dom sysslar med på nynäsvården? lovar att dom har orgie mellan varje läkarbesök..
however..

just nu sitter jag och käkar nudlar och läser "sexandthenynaz.blogg.se" förjävla rolig må jag säga! den/de som skriver den bloggen måste verkligen ha för mycket fritid och ett förjävligt liv. men en väldigt rolig blogg!
jaja ikväll ska jag hem till s se film sen sova..

LATER

Kommentarer
Postat av: amanda

vill dom knullarej i röven?

2009-02-15 @ 02:25:13
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!