i morrn

ja i morrn börjar den "Efterlängtade" praktiken! och det suger verkligen.. Visst att ja har fått en shysst praktikplats (expert i nynäs) men ändå kommer sakna alla stekar dagar i skolan, alla dagar när vi har mobbat tessie skämt ut tina, gångerna när sandra har fått sina damp attaker. ja nästan varje dag kommer ja sakna. blir fan tårögd när ja tänker på att den grymma gymnasietiden snart är över..
men men, minnena kommer alltid finnas kvar iaf.

nog om snyfteriet. tro det eller ej, men just nu sitter jag och äter Orientaliska nudlar och jag som alltid har trott att jag inte kunde äta några andra nudlar förutom dom blåa kyckling nudlarna, men se så fel man kan ha. för det visade sig att dom var riktigt utsökta.


Kommentarer
Postat av: tina

hahah jag kommer att sakna alla dagar med er mina älsklingar, men absolut inte dagarna då ni skämmer ut mig haha, men vi har ju ett år tillsammans efter studenten :D <3<3

2009-01-14 @ 12:38:44
URL: http://tinadeenfina.blogg.se/
Postat av: tessie

jag kommer också sakna alla dagar:( saknar dom redan faktiskt..

2009-01-15 @ 03:27:29
URL: http://theresemadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!