lääänge sen

ja jävlar, nu var det fett länge sen ja uppdaterade min blogg. men problemet är fortfarande så att min dator inte är hemma.. Men fick ett riktigt glatt medelande av morsan som berättade att datorn hade kommit tillbaka från lagningen och att alla saker finns kvar i dum burken. ( oglad:) ).

Eum i veckorna som har gått så har ja inte gjort så mycket mer än att praktisera hela dagarna sen åkt hem och spenderat kvällarna med s sen sovit. Så det är väll det som har gjorts.

Fast i helgen vart de krök.
Fredags: började med praktiken sen stressa sig hem för att hinna duscha innan chrille och danne skulle komma förbi och plocka upp mig, vilket ja inte hann! så det blev att stress sminka sig och klä på sig -.- Efter det så drog jag chrille danne claes tony hanna iväg till playan och tog några öl, innan vi begav oss till någon lokalfest på toppstigen, som började riktigt bra men slutade dessvärre mycket sämre. men jag hade iaf kul,  men de var nog mest pga av alkoholen:P.

Lördagen: vaknade lagom bakis, drog in till stan med pappa david och bella för vi skulle se teatern " det våras för hitler ". Men när vi kom in så visade det sig att den var inställd pga av en brand som hade inträffat nere i källarn! FAIL!
jag som hade kämpat mig upp ur sängen, med gårdagens smink och håret som stod åt alla håll. men nej då ska den vara inställd.. så typiskt. jaja, efter teatern så drog ja och käkade pizza med danne tessie och tove, drog sedan hem till tove och började kröka och begav oss till en lokalfest som vi skulle få komma in på. men när ja väl kom dit ville inte tjejen som hade den att ja skulle komma in, för att de troligtsvis skulle bli bråk om ja kom in. rocky balboa vettni!. så ja gick tillbaka till tåget och drog hem till tove och chillade. sen när jag äntligen kom hem så blev de tredje världskriget i mitt rum, men inget ja kommer dela med mig här!


Kommentarer
Postat av: zuttan

palla läsa en hel bok

2009-02-02 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!