oj oj oj

oj. nu var de verkligen länge sen jag skrev i denna blog. har verkligen tappat suget att försöka få ihop ett hyffsat intressant blogg inlägg.
 
Under tiden som har gått så har de hänt en hel del, fast egentligen nu när jag tänker efter så har de faktiskt inte hänt så mycket som är värt att nämnas.
Mitt jullov har jag spenderas mestadels i sängen och när jag inte har legat där har jag istället suttit framför tvn och tjockat mig. Men enligt mig så är de precis så man ska spendera sitt jullov. Ett lov där man har tid att vila upp sig till den sista jobbiga terminen.

Julafton: den firade jag hemma med min far,farmor/farfar,leif,david och bella. skulle egentligen åkt ut till moster och fira med folket på mammas sida. men eftersom jag hade legat dagen innan med över 40graders feber så kände jag att de var bäst att stanna på hemma plan. Men de var hel mysigt. till min stora förvåning så fick jag överdrivet med julklappar och jag som bara hade önskat mig två saker detta år ( fred på jorden & julmat). Men helnöjd vart jag ändå! så en lyckad julafton hade iaf jag!

27/12: Min födelsedag börjades med att jag vaknade vid 12 tiden av att isabell kom ner på rummet och sa att vi snart skulle åka till mamma och fira en "mini julafton" men hon sa inget om min födelsedag! Sen när jag äntligen hade lyckats pallra mig ur sägen och gick upp för att ta emot grattisar av resten av familjen möttes jag till en stor besvikelse.. dom hade glömt bort mig i år igen. fick inte ett ända grattis av någon. utan jag var själv tvungen att säga till att de faktiskt var min födelsedag idag och då passade att fjäska och ha sig. så sur som jag var så klädde jag på mig och drog hem till morsan där hela tjocka släkten var. fick massa fina presenter och god mat. Efter de åkte jag hem och och började planera utgången med alla som skulle följa med, men tro de elr ej men fan hälften bangade! Tack kompisar;)
men tove sandra amanda fredde och maxi hakade iaf med in till stan, vi hamnade på blå en rätt keff klubb, partade där sen drog vi hem till fredde och slagga. Så jag hade en hel bra födelsedag tack alla:)

Nyår: Firades med middag hemma hos sandra lyden, med tove, fia, sandra, linda och senare kom tessie. kvällen bjöd på en hel del skratt och massa alkohol! sen beslutade vi oss för att dra ner till centrum i (nynäs) för att möta upp alla andra och jävlar vad mycket folk de var nere i centrum, drygt  300pers. natten slutade dock inte som jag hade tänkt mig.
den slutade nämligen i arresten misstänkt för grovmisshandel...  vill passa på att säga tack till en viss person som verkligen ställde upp den natten NI! men tack vare detta så vet jag verkligen vart jag hade dig. Du var verkligen inte den personen jag en gång kände. men nu är de slut, vill aldrig mer ha med dig att göra. Det känns i hjärtat att säga så, för du var ändå min bästa vän i över 7 år. tack för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!