onsdag

idag började skolan, rätt soft men i stora helheten, riktigt jobbigt.
Dagen gick snabbt, gjorde ett naturprov som ja fick ig på som gjorde att ja har ig i hela kursen nu. Fail på mig.
vi fick även reda på vårt hälsopedagogiksprov, fick 39-47 alltså vg+ (riktigt stolt). så micke sa de att ja ligger mellan g och vg så för att få vg måste ja skriva ett arbete om blod och tjärlsjukdomar, så det ska jag göra:) och hoppas på ett vg!

Efter skolan drog jag och tove hit o chillade, de var egentligen meningen att vi skulle vara sociala med varandra. men tove tråkade ut mig till max så somnade så fort jag la mig i soffan och vaknade inte förrns halv åtta och insåg att tove hade dragit hem. jag förstår henne.

Kommentarer
Postat av: Fia

blod och tjärlsjukdomar? HAHAHHAA

heter det inte hjärt- och kärlsjukdomar ;)

2009-01-09 @ 16:17:46
URL: http://sofiakatarina.webblogg.se/
Postat av: fuckis

hahahha äääre stavarn!

2009-01-11 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!