torsdag

nu har ja precis stigit upp ur badet och tro mig de behövde jag.. alltså inte för att ja var skitig, utan för att ja verkligen behövde koppla av. det är fett jobbigt att stå ca 8 timmar varje dag, men är förhoppnigsvis snart härdad emot det!
medans ja badade hände en rad olika incidenter, tappade ut en hel schampoo flaska på golvet, lykades bränna upp hela mitt bröst/hals på en lykta, skärde mig på ett rakblad och mina skavsår gick upp. stort fail på mig, men men islut ändan gick allt bra iaf.
Nu ska jag snart möta upp s någonstans, sen ska vi hem till mig och specca film och svulla rejält som alltid.. så snacket om ett nytt hälsosamt liv, ja de gick rent sagt åt helvete. men ska iaf börja springa snart.. (om ja orkar)

tjingeling höres om en evighet!


Kommentarer
Postat av: mändy

haahhhhahahahah klantiiiii

2009-01-29 @ 22:18:29
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!