lördags

i lördags så drog vi till sorunda på fest för vi skulle fira mickan som fyllde 18 grattis igen :D!
så dagen började med att jag duschade, hannas pappa kom och hämtade mig, skulle förbi en sväng hos sandra som inte såg allt för pigg ut ;). sen när vi var nere i nynäs igen så åkte vi till hanna där middagen stod klar på bordet ( fläskfile och klyftpotatis och vin till ) jävlar vad smarrigt. efter maten började jag och hanna smikade oss, när vi väl var klara drog vi hem till chrille och förade, där de redan var ett par stycken! När klockan närmade sig halv nio drog vi till centrum och mötte upp carro och matilda sedan drog vi till bussen som skulle ta oss till portus där festen var. jävlar vilket liv de var på bussen alltså, var nog till sagda ett antal gånger, men vem bryr sig..
väl när vi kom dit var de rätt många där, så började supa på som fan, dansade så klackarna höll på att gå av. men fan vad kul de var att dansa med david  (broder min). natten slutade med att morsan hämtade mig chrille danne och hanna. mötte tove med old bell hamnade i bråk med en fyllskalle och natten avslutades med att sebbe kom hit och bråk även då..

men för att sammanfatta kvällen, jag hade de kul iaf och de är huvudskaken aah och att mickan hade en bra födelsedag!

Blev förövrigt bara två bilder under kvällen


Kommentarer
Postat av: amanda

HUR FAN SER MATILDA UT?????????????? HAHAHAHAH

2009-03-31 @ 01:16:20
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: matilda

2009-03-31 @ 14:56:13
URL: http://ulmis.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHHA käften amanda!

oj blev lite fel med den första kommentaren

2009-03-31 @ 14:57:45
URL: http://ulmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!