pözZZzzzzzZZzzZzzzzzzzZZZzZzzzz

ja jävlar, sitter här med världens största finne och trycker allt vad jag kan på den och helveteee vad ont de gör..
för övrigt idag så  har jag bara jobbat och stått i, efter jobbet mötte jag upp christian och claes å vi drog så småningom till pizzahouse och svullade.. men nu när jag sitter här och tänker i efterhand hur mycket skräp mat jag har ätit på senaste tiden får jag nästan ont i mitt hjärta. måste fan börja dra ner på pizza svullandet.. men det är ju så himla svårt, det har gått så långt att jag har skapat mig ett missbruk.. ett pizza missbruk och när de har gått så långt så finns det bara en utväg, antingen bryta sönder mitt bankkort eller lägga in mig på rehab. finns inte så mycket mer att göra, eller så får jag börja hänga på tjockholmen eller söka in till du blir vad du äter för hon tanten där skulle hjälpa mig med mitt missbruk.
jaja however så ska jag och hanna snart till hanna och se på dh om inte hon dissar mig för chrille villket jag tror att hon kommer göra. när dh är slut så ska jag bege mig hem till sebastian och slagga där för morfar hade ingen möjlighet att hämta mig och köra ner mig till jobbet och orkar verkligen inte ta bussen för då måste jag gå upp 30 min tidigare och de känns inte så lockande!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!