sportlovet

Onsdag/Fredag:
I onsdags så åkte jag och tove ut till boda (hennes landsställe) ett riktigt mysigt sådant!
Resvägen gick strålande, började med att åka pendeln in till stan, sen åkte vi tunnelbana till tekniska tror jag och sen vidare med roslagsbanan till åkesberga, där vi blev uppplockade av Björn och Siv ( toves mormor och morfar) sköna figurer det där!:)
när vi kom fram packade vi upp våra saker och inväntade käk! Vi fick eum.. kyckling med curry och ris! smarrigt..
Efter maten spelade vi kort och kollade tv, somnade rätt tidigt.
08,35 blev vi väckta av björn som sa att de var frukost, inte en härlig start på morgonen, med tanke på att jag går upp tidigast halv tio varje dag.
Senare på förmiddagen drog jag och horulf ut en sväng i skogen och vandrade runt och till våran stora fasa så låg det en LIVSLEVANDE padda mitt på backen! mitt i vintern! bespara mig plix..
vi tog hem honom och så la tove honom i varmt vatten,för att tina upp honom, men jag tror dessvärre att sebastian´som vi döpte honom till dog!

VI drog även till den fina staden norrtälje som jag aldrig hade varit i. Fett fin stad faktiskt! så dit ska vi i sommar :D
JUSTE, jag gick förfan på kalleblomkqvist bron. där dom spelade in den filmen, ett minne för LIVET må ja säga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!