sportlovet

eftersom jag inte har bloggat på TUSEN år, så tänkte jag lite snabbt uppdatera er om hur jag har spenderat mitt påsklov!

Måndagen:
Drog vi iväg på kryssning (galaxy), vi var väll runt ah, 30 pers kanske. var rätt nice faktiskt! visserligen kan jag inte få ihop vad jag gjorde hela kvällen, men vet att den slutade vid fyra eftersom det kom några hor vakter och haffade mig. inte nog med att jag ska betala 500kr i skadestånd jag fick även utegångsförbud mellan 04.00-09.00! så hela morgonen/dagen förstördes. så fail för mig som var tuvungen att spendera resten av kryssningen i hytten eftersom jag mådde så fruktansvärt bra! NI

                                                                                                                                                                 

     Kvällen

                                                                                                                                                
        Dagen efter



spyhinken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!