suck

idag har varit en riktig skit dag!
dagen började med att jag skulle försöka få tag på anni savo från galaxy båten för att bestämma ett betalningsprogram så jag kunde betala min böter som jag fick sist jag var på kryssningen. men de var lättare sagt än gjort! spenderade en timma i telefonen och fick prata med 87421 tusen personer som bara kopplade runt mig och ingen av alla jag pratade med visste ens vem hon den där anni var! så allt är nog bara en bluff känns det som. sen såg och också i avtalet att ingen av vakterna som haffade mig har skrivit under utan det är bara jag.. ävenfast man inte kan se vem som har skrivit under! fyfan vad keff handstil jag hade  den natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!