åååh

shit alltså, igår somnade jag kl nio! nio och sov heeela natten..
drömde dock en sjuk dröm i natt.

Hanna jag och några snubbar, hade fått för oss att döda massa i en stor lada, massa oskyldiga människor..
fråga mig inte varför, men dom där killarna hotade oss till livet om vi inte gick med på det helt enkelt.
så jag och hanna stod och tittade på när snubbarna plågade dom tills döds, helt sjukt äckligt!
när dom väl var klara så var vi tvugna att springa från snuten, i genom skog vatten berg ja vafan över allt!
tillslut blir vi iaf tagna och hamnar i häktet och där fick vi sitta i veckor, men de var jävligt soft. fick dela rum med massa sköna lokaler att hänga i och god mat !
men var de rättegång och precis när vi skulle förklaras oskydliga ja då vaknar jag. eehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!