balleboy

inte hänt allt för mycket idag, jobbade mellan 10-18, efter det var de egentligen meningen att jag, amanda och hanna skulle cykla runt ringvägen. men de var så himla kallt. så blev bara en kort runda hem till michelle lämnade en balklänning som jag har haft sen 2007 och så fick jag tillbaka lite grejer som jag har haft där..

När vi väl kom därifrån så drog jag och amanda till biografen och värmde oss, planerade valborg lite... kom inte så långt, men kanske hyra lokal. får se. sen kom även daniel och gjorde oss sällskap..

drog vidare till konsum och handlade en fisk med dillsås som jag precis har tryckt i mig den var säkert skit nyttig.

men nu kallar sängen, NATTI NATT

btw, fan vad klyven jag är vet inte vad jag vill med något..  FAN ska de vara så jävla svårt att veta vad man vill med vissa saker? JA tydligen.. AJA hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!