fight

nu har jag äntligen vaknat till liv och känner inte av bakisheten ett dugg!
helgen har varit riktigt soft, mycket har hänt.. nästan för mycket. i fredags var vi hemma hos hanna och krökade, med en massa.. jag hade väldigt kul, kvällen spårade ut lite senare.. men vad gör man. efter hanna hamnade vi på annas krog. fan vilken jävla skit krog, man skämdes till döds dagen efter när man insåg att man hade hamnat där. " gå till annas och finn en kompis för livet" turen var ju den att de inte riktigt stämde in på mig..

lördagen bjöd på jobb sen påsklunch hemma hos moster. humöret var verkligen på topp där, hade hur roligt som helst ! den jävla massa snapps och en hel del öl.. vi drog sedan vidare hem till marcus och emelie där jag lekte dj stek och styrde skön musik.. sen  avslutade jag kvällen hemma hos albin där de var en hel del folk..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!