hejing

trött tröttare tröttast. är helt slut i hela knoppen och kroppen, fick verkligen inte den sömn i natt som jag egentligen behöve, pga ett snarkandes sällskap. har aldrig varit med om värre. så fick gå in och lägga mig i davids säng istället och de värsta var att de lät till och med in till hans rum, förstå då hur högt de måste ha låtit.

however har precis kommit hem, har stekt runt i centrum med daniel johannes och jonte, har varit trevligt, göö varmt ute, aa om man inte räknar med när de blåser, för då blir de genast mycket kallare..

just nu sitter jag och försöker trycka i mig en fet tallrik med massa makisar och köttbullar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!