klantarsle

ja de är väll de mildaste man kan säga i nuläget!

åh vad trött jag blir på mig själv, har tappat bort min plånbok och de är inte kul.
hade den senast i söndags, kommer ihåg att jag la den på hannas bil tak och tänkte hela tiden, tänkt om jag skulle glömma den här. vad pinsamnt det skulle bli.. och vad gjorde jag! jo jag glömde den på taket förmodligen. hittar den ingenstans..

så nu får jag känna på livet som 17åring igen, inget leg, inga cigg (viserligen röker jag inte med själva vetskapen att jag inte kan handla dom gör mig tårögd) och inget från bolaget, så alla 20åringar förväntar er sms redan i helgen  !

BRA DÄR JÅSEN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!