score

visst att man kan vara sliten. men detta tar alla priser.  är helt jävla fuckt up efter helgens intag av alkohol. vaknade till halv tolv att att min blåsa höll på att spricka och ett rejält suktande efter vatten!
så dagen har spenderats i sängen. vid halv sju plockade hanna upp mig och drog och åt en flottig pizza på alporto, sen drog vi vidare hem till mig och hade " lan".. men hanna färskade precis ur och drog hem. så nu ska jag själv färska ur och gå och lägga mig istället.. ögonlocken är alldeles för tunga för att orka hålla dem öppna..
slänger in bilderna från gårdagen i morgon!

NATTII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!