sluta nu

fick ett till sms av hanna nu, blir galen.. där hon skriver:
Knas, har ont i fittan, kan inte nuppa eller tillfredsställa mig själv. vem har de värst?

tycker verkligen synd om dig men det finns inget jag kan göra åt saken! vad vill du att jag ska göra, hålla dig i handen och klappa dig på huvudet och säga det löser sig hanna? nej tack detta får du klara dig ur själv, de är inte mitt fel liksom..
tänk på mig som har haft ont i magen i flera veckor.. klappar du mig på huvudet och säger att allt löser sig? nej det gör du inte.



VAFAN GE DIG NU !!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså du är störd på riktigt !

2010-04-01 @ 17:06:13
URL: http://hahaahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!