steeekmode

sitter på ballen med två äggmackor och en skål med fil och flingor fyfan vad skönt det är !
får riktiga sommar feeelings! men snart är vi där och jävlar vad de ska glassas! aa eller om jag är ledigt något vill säga, tror jag kommer få jobba heeeeeela sommaren.. är dock ledig v29 och då blir de roadtrip och stek på gotland!!

snart ska jag och hanna börja planera våran thailandsresa också, vi blir borta minst en månad iaf! de kommer ÄGA

måste även planera valborg, jag och amanda har ju hyrt lokal så måste fixa feta högtalare och shit!

jaja, nu måste jag äta upp sen väntar jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!