troöött

SKJUT MIG SNÄLLLAAA

bakis som faen, mitt öra gör ont efter töjningen, har ont i fötterna allt är skit..

gårdagen var...  ja intressant, jobbade 16-22 sen hem till martin och kröka, sen vidare hem till john, sen fick hanna flipp och drog, så cyklade runt i halva nynäs och skrek efter henne. mitt batteri på mobilen hade dött, så cyklade i 180 hem till pappa kastade mig över telefonen får tag på hanna, hon spyr.. mamma och pappa trodde att någon hade dött. när jag väl möter upp henne så vill hanna inte ens veta av mig. blir förbannad cyklar hem spyr och spyr och spyr lite till, så aaaaaah så kan de tydligen gå..

lärde mig att de inte tjänar till att cykla i panik runt halva nynäs skrika mig hes, i jakt på sin bästa vän.. de är tydligen inte värt de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!