wooha

Godmorgon godmorgon!!

har inte orkat blogga på hela helgen, har varit tokit sliten.. känns skönt att jag inte ska kröka nästa helg faktiskt

trotts det har helgen varit soft,riktigt soft

Fredags: badade bubbel med amanda och hanna på skärgårdhotellet, det var riktigt soft och mycket finare en vad jag trodde att de skulle vara. efter det drog vi hem till mig och bara satt, var så himla trött.
vi körde amanda till mix vid elva tiden och jag å hanna stekte runt med bilden lite, hamnade i sängen vid 1.
sen ringer amanda och säger att vi ska komma hem till martin, så satte mig på cykeln och plockade upp hanna så drog vi hem till honom, var rätt soft! efter de drog vi hem till john och krökade vidare, där vi avslutade vid 6-7 tiden. jag och amanda drog åter igen hem till mig för att slagga.. men jag var alldeles för pigg för att sova, så vi drog viade hem till martin, där han och johan fortfarande var vakna. kom i säng vid 8 tror jag..

Lördag: vaknade typ 15, låg i soffan utan att röra mig i fläcken hela kvällen.. resten är inte värt att ta upp här.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!