bakisruset sitter kvar ännu

jajamen det stämmer verkligen! är fortfarande sliten efter lördagen, helt sjukt alltså. men kul vare.

dagen började som vanligt med jobb, sen vidare hem till amanda för fix inför käftskivan/firande av daniel som fyllde 20år igår. gratz ännu en gång!
kvällen bjöd på allt, mat,dryck ett gäng med sköna människor och bra stämming! dock lite för mycket dricka som vanligt. helt ärligt, när ja vaknade hos amanda dagen efter så trodde jag att någon hade skjutit mig i huvudet, aldrig haft en värre pannknack i hela mitt liv! kunde knappt röra mig, dricka eller äta något alls.. gå kunde jag inte heller, eftersom jag som i vanlig ordning hade ramlat på freja åter en gång. så knät är blått och väldigt ömt..
vid fyra kom morfar och hämtade mig, beställde pizza och köpte med mig en cola, la mig hemma och kollade på superbad. så det räddade min dag..

lite pix från lördagen














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!