hoppla polleen

har inte ett skit hos pappa, blir galen!
har ju flyttat allt till morsan, har inte en jävla pryl här. ett par skor, gladiatorskor som är för kalla sen alldeles blodiga, av mitt skavsår som dom har gett mig.
ett par mjukisbyxor ett linne och en tjocktröja, ja men lyckat!!
tur fasiken att ja inte skulle jobba idag.. så i morgon blir det att flytta hem alla saker hem till pappa igen!

jaja, nu väntar jag bara på att hanna ska plocka upp mig, sen ska jag med henne upp till stallet och slava.
ja jävlar var bruden kör med mig, jossan gör det, jossan gör så, borsta zeb, ta fram sadeln, tränset, mocka upp bajset. ja ni fattar.. sen hem till hennes crib och laga middag..

tjuzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!