puff puff pass

har inte pallat blogga, har haft alldeles för mycket att göra. not har bara inte pallat trycket helt enkelt. men ni ska få en liten sammanfattning vad som har hänt i helgen

fredag: hade ja och amanda beslutat oss för att ha en hel dag inne i stan. så vi började dagen med att besöka fjärills huset. vilket var en rätt soft upplevelse. men det var verkligen inte som jag hade tänkt mig.. hade tänkt mig tusen olika fjärillar som flög runt, men de var helt tvärtom. typ 5 olika arter som mest satt still på en blomm jävel och var svintråkig. men som tur var hade dem andra djur man kunde kika på. gojjor, små fåglar som sprang runt på golvet, massa fiskar, vissa fick man till och med klappa, de var kul!e

efter de avslutade vi med en pizza vid norstull. helt klart inte värt pengarna, snubben som jobbade skulle fan ha 100spänn för en pizza cola och bea! dessutom var pizzan svin äcklig!
kvällen slutade med chill hos martin sen vidare hem till emil i özmo.

lördag: jobb jobb jobb, efter de kom amanda hem till mig lagade mat kolla tv, pimplade lite vin. sen drog vi åter hem till emil och krökade, lite för hårt som vanligt. jag kan verkligen inte behärska mig, ska alltid dricka som en svamp tills allt är slut. hamnade hemma hos manda på natten. det var en upplevelse också.
gick i bajs, drog min madrass ja skulle sova på i bajs, amanda tappade bajskorven på hennes resväska och kladdade av bajs på hennes mobil!

aa herregud, detta blev ett långt och meningslöst blogginlägg ///// CARE



åh vill ha långt hår, brunt hår och vara sådär smal som jag är där!
snart blir de att fixa gym kort sen jäävlar vad fit jag kommer vara tills thailands resan !


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA vad är det för jävla rubrik du har?

2010-08-23 @ 22:05:42
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: jossan

2010-08-24 @ 10:31:51
URL: http://fuckfac3.blogg.se/
Postat av: Anonym

i brist på annat liksom:P

2010-08-24 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!