pusspusshejhej

ÄNTLIGEN HELG och grädden på moset är att jag ligger hemma med feber fan vad nice!! men ska hoppa in i duschen ta några alvidonisar och hoppas på att jag blir lite piggare..

sen vill jag bara skriva att min mamma är faktiskt himla bra, gått på bolaget till mig kört hit mitt smink hämtat ut mina paket åt mig,  tack mamma för du är så snäll!

Fick hem min nya kavaj och en lång tröja och en randig sak sen köpte jag en jacka igår och en fin fin halsduk så jag är super glaaad och ett par mocka vantar också! slänger in en bild på allt sen. för nu måste jag in i duschen och försöka piggna till lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!