give me a breaaaaaaaaaaaaaaak

godmorgon!
som jag trodde, mår fortfarande skit. ögonen är helt svullna efter i natt, var länge sen jag grät så mycket, men egentligen hade jag inget att vara ledsen för. var bara tvungen att få ur mig allt som har gått och tyngt mig under en längre preiod.. massa trams. men nu känner jag mig som en ny person, väcktes av ett mycket bra samtal i morse som gör att jag just nu är hur glad som helst!  så i morrn kanske mitt liv styrs upp till max!
håll tummarna jag återkommer om vad samtalet handlade om i morgon :)

hittade en söt bild på en söt vän på mitt minnes kort

allt löser sig amanda


Kommentarer
Postat av: amanda

jossan <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 23:15:14
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!