lallalalla

Nu har jag äntligen landat i min egna säng.. hur jag mår är inte ens värt att ta upp här men kan skriva en sak, mår som man förtjänar som en påse skit!
gårdagen var helt okej, började med "förkrök" hos martin tog sedan en taxi till dennis, tryckte sakta med säkert i oss en flaska fernet blanca tror ja de hette, vidrigaste skiten jag har drukit.. smakade stark hostmedicin, men den gjorde även kvällen..
blir så less på männiksor som ska lägga sig i allt hela tiden, give me a break liksom, var bara tvungen att får ur mig det på tal om inget .
how ever, så vid 12 pallrade jag och hanna oss sakta men säkert hem till henne och tvingade så gott som i oss några rostade mackor med ost och sylt och lite te, somnade sedan i hennes säng.

alla hjärtans dag är de också, bortkastad dag egentligen för oss som inte är i något förhållande, så jag ska fira min dag med en vän jag tycker mycket om, hanna.. vi ska äta massa gott och beklaga oss hur ensama vi är..
NOT, men mysa ska vi iaf göra. men innan de ska jag äta hemma gjord pizza som snart är klar

OVER AND OUT




puss på världens bästa hanna ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!