Sunshine

som många av er inte vet, så har jag en hemlig dröm, den drömmen handlar om att jag vill bli sveriges bästa kock. suprise?! de blev jag med när jag vaknade en dag och insåg att jag har valt helt fel väg i mitt liv..
i nästan hela mitt liv har jag velat bli reptilforstare, men de vet jag liksa så många andra och speciellt min morfar att jag aldrig kommer bli. enligt honom så är det en orealistisk dröm och att jag borde landa på jorden och inse att jag förmodligen aldrig kommer bli de.. men är inte de egentligen syftet med drömmar? att ha en dröm ett mål i livet, det är ialla fall vad jag alltid har intalat mig själv.. men nu började jag sväva utanför ämnet igen, tillbaks til där jag var..

Ja sveriges bästa kock, de är vad jag vill bli.. eller kanske inte sveriges bästa men vill bli precis som "mat tina" aka Tina Nordström eller aka "peppar & salt" som jag och min bror alltid kallade henne för. Hon sa nämligen de med en sån skön dialekt och sa det i varenda program !




så damer och herrar detta är vad jag gör dom dagarna jag påstår att jag "är hemma, städar, sover, jobbar ute ed hunden" ja ni förstår säkert vad jag menar




en rätt bra start va?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!