Surpresso

Nu har jag äntligen hittat till datorn, har varit en full speckad dag må jag säga!
har varit ute i några timmar med hanna och tagit en massa fina kort nere på nixta, några 100 foton senare drog vi och mötte amanda och käkade en flottig lunch på 4-kanten.

HAHAHHA juste måste berätta en otroligt rolig grej som hände där nämligen..
jag och amanda som alltid pratar om allt mellan himmel och jord , Speckulerar om allt också..
när vi kom in på ämnet "unga mammor" då menar vi inte vilka unga mammor som helst utan dom som 24/7 hänger utan för shell macken och förgiftar sina barn med avgaster och inte nog med de massa giftig cigarett rök också. under hela vårt samtal som har pågått under en längre stund så har de suttit en brud bakom oss som har lyssnat väldigt noga på våra samtal men som tillslut briser ut och blir väldigt upprörd

Amanda: Kolla hon tex hon har haft samma kläder alla dessa år och dom stackars barnen som får växa upp i en fattig misär
Bruden bakom: Hur vet ni att dom har växt upp i en fattig miskär?
Amanda: vi speckulerar bara och överdriver en del
Bruden bakom: Då tycker jag att ni ska göra de tyst i fortsättningen!

Just då insåg vi inte riktigt vad vi hade satt oss i för sitts, För just den bruden bakom oss råkade nämligen känna mammorna som stod utanför shell macken, så hon lämnar sin mat och går ut och berättar vad vi har sagt om dom.
Tänk er en film när alla samtidigt vänder sig om i slow motion och om en blick kunde döda, då hade jag och amanda inte funnits i nuläget om man säger så..
så vi får helt enkelt sitta där inne och invänta att dom skulle lämna shell, amanda blev riktigt rädd även jag fick lite hjärtklappning men det vågade jag inte erkänna för amanda..
men tänk er själva en flock med mammor som kommer rusandes med sina barnvagnar tänk vad dom är kapabla till!

Här är lite bilder från idag ENYOJ











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!