all eyes on us

på jobbet i fredags eller när de var, så stod de några små tjejer och kollade på mobiler, så började jag drömma mig bort och önskade att jag var dom.. vill vara lite igen, fan vad ja saknar det! men iaf så säger jag till niklas

j: kolla på dom där små tjejerna där borta fan vill vara som dom
n: du är ju nästan lika gammal som dom mentalt
j: ja och det är jag glad över, kommer aldrig växa upp
j: eller jo kanske när jag blir 30, eller nej då kommer jag bli som tobias.. helt efterbliven

tobias är min andra jobbar kompiiiis mohahhaa (6)

Kommentarer
Postat av: angelica

UPPDATERING!

2010-03-08 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!