colour of my dream

shiiit har resfeber som fan! håller på att packa just nu, men går riktigt segt fram för vet inte riktigt vad ja ska packa och inte ska packa.. men får helt enkelt improvesera!

har varit inne med amanda i haninge idag, skulle ha bytit en skjorta jag köpte, men fick med mig fel kvitto, så köpte en annan ist fick med mig lite smått och gott

* Skjorta
* Armband
* Örhängen

sen har jag äntligen fått tillbaka min bikini som har legat hemma hos tove ett bra tag.

Alltså kryssninggen ska bliii så rolig, specc när jag har med mig min pingla amanda, synd dock att hanna inte ska med. men men kommmer ÄGAAA och ska vara så jävla odräglig!

bilden är från den första tallinkryssningen 08, vilken var den bääästa kryssningen i mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!