kärlek börjar alltid med bråk

jag har länge känt konstiga vibbar när david och hanna är i samma rum, men nu är det värre än någonsin..
dom kan inte hålla händerna ifrån varandra. det är helt sjukt, börjar bli rädd.. dem har till och med börjat  pratat om giftemål och att dem måste börja kolla efter ringar

MEN HALLÅ! vad är detta, min bästa vän och min lillebror?  awkward
varför utsätter ni mig för detta varför varför??
snart kommer hanna komma hem till mig utan att ha ring innan så kommer jag fråga

J: tja vad kul att du kommer hit oinbjuden ska vi se film?
H:hej.. nej asså jag kom inte hit för att vara med dig.. kom hit för att vara med david.







Kommentarer
Postat av: hanna

Haha du anar inte vad jag å david har för stort på g. De är ÄKRA kärlek ;)

2010-03-24 @ 22:31:25
URL: http://hahaahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!