kul

det var en riktigt rolig kväll igår! fan vad vi har skrattat och flummat.
vi började kvällen med en fet middags buffe på mongoliska. hur gått som helst, man plockade ihop sin egna wook, sen gick man till grillen där dem stekte på. sen var de någon hel skön mongolisk tant som stod vid såserna och skrek  " aaaalla sååser"? fast på ett sätt att man verkligen inte förstod vad hon sa.
kan säga såhär, att de var ju fan tur att jag var på bra humör igår, för hade jag varit de minsta sur hade jag huggt en gaffel i servitörerna, när man minst anar de kommer dem och rycker tallrikarna hur händerna på en! ävenfast man inte hade ätit klart..
efter de begav vi oss ut och strosa runt i stan, drack en massa redbull och bara flumma runt..
hamnade på någon "bar" vid t-centralen tog en öl, sen begav vi oss till tåget. var väll hemma runt halv två och då tvär däckade jag i sängen

den del citat jag kommer ihåg under kvällen,

" hade jag haft en kniv hade jag snittat halsen av dig"
" jag vill ha lis"
" oh jag måste bajsa jag måste bajsa, jag sätter mig ner jag sitter!"
" du sover ju redan nu ditt jävla fån"
" vilka sköna brudar"














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!