Stek

Vaknade halv åtta och tvingade mig att somna om vilket jag gjorde, men vaknade ändå halv nio. Så då gick jag upp och duschade diskade allt från igår. Så just nu sitter jag i solen på mammas balkong, i bara ett linne och shorts! Fatta hur varmt de måste vara då. Svettas liksom. Läste precis på facebook att martin har lämnat tillbaka dibs, gud vad jag kommer sakna den hunden, han var helt underbar.. Men hoppas du får det toppen i din nya familj<3. Juste! Gissa vad, sitter och bloggar från mobilen, hur coolt är inte det, visste inte att man kunde göra det! :d. Nej nu ska jag steka vidare, börjar kl tolv . Tju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!