heheh

igår var den värsta dagen i mitt liv på länge!!

fästingar i hundra tals. kli över hela kroppen, spring till bilen halvnaken i panik, slänger av mig kläderna innanför dörren, skrubbar min kropp så mycket att blodet nästan sprutade och inte nog med det! jag stod naken inför min mamma, okej jag hade trosor, men de är så gott som naken
JAA! någon var ju tvugen att inspektera och kolla om någon fästing hade fastnat!

Hon har inte sätt mig naken sens ja var typ 9 -10, så de var en upplevelse..

Ska även ut idag med hanna på lövhagen och springa, men denna gång inte i skogen!!

JÄVLA SOLNEDGÅNG


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahahahahahahhaahahahahaa

2010-05-11 @ 21:10:33
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!