En arkeolog är en man vars karriär ligger i ruiner.

Ja jag lever, men är slut som människa. Satan vad jag mår idag, bakis till max. Blev lite för mycket av det goda igår kanske. Däckade på tåget, gick vilse på stationen, vakter fick vägleda mig så jag kom hem. Börjat jobba har jag gjort också, så so long arbetslösheten ett tag till iaf. Visst det har varit riktigt skönt, men tjänar inga pengar på att ligga hemma i sängen, ävenfast jag önskade att det vore så bra.
Nej nu har jag precis duschat, ska hem till mormor och morfar och bakis äta lite middag, sedan blir det nog lite krök, eller jag hoppas iaf på det.

tyvärr togs inga bilder igår tror jag?. Men det var nog lika bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!